DRUK
Druk kolorowy - ulotki, plakaty
Druk czarno-biały - ulotki, ...plakaty
Wizytówki
Biznes karty, kalendarzyki
Karty pocztowe, karty QSL
Plakaty
Etykiety samoprzylepne, ...naklejki 3D
Plomby gwarancyjne
Papiery firmowe
Koperty z nadrukiem
Teczki ofertowe
Książki i broszury
Reklama wielkoformatowa
Druki samokopiujące
Zaproszenia
Druk personalizowany
Inne
OPAKOWANIA
Torby reklamowe foliowe
Woreczki, torebki do pieczywa
Opakowania i stendy
POZOSTAŁA OFERTA
Gadżety, upominki
Odzież firmowa i promocyjna
Pinsy
Buttony
Breloki
Medale
Flagi
Balony
Litery i znaki z plexi i PCV
Karty plastikowe
Hologramy
Pieczątki i stemple
Grawerowanie laserowe
Ekspozytory, plakaty
Oprawy introligatorskie
Kalendarze
WYDAWNICTWA
Plany miast, mapy
Karty pocztowe
ZAMAWIANIE
Warunki realizacji zamówień
Zadaj pytanie
Zamów

 

WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIEŃ


Zamówienie

Jednorazowe zamówienie można złożyć w następujący sposób:

  • Wybierz z menu produkt który cię interesuje.
  • Zaznacz i skopiuj (np. kombinacją klawiszy CTRL+C) właściwy wiersz tabeli cen lub zawartość okienka wynikowego formularza kalkulacyjnego.
  • Kliknij na ostatnią pozycję menu - 'Zamów'.
  • Wypełnij dane teleadresowe formularza zamówieniowego.
  • Wklej w okienku 'Przedmiot zamówienia' (np. kombinacją klawiszy CTRL+V) zawartość schowka.
  • W okienku 'Uwagi do zamówienia' wpisz swoje uwagi jak np. wybór wersji projektu itp.
  • Jeżeli do zamówienia dołączasz gotowy projekt lub inne materiały - prześlij je protokołem ftp wprost na nasz serwer. Aby połączyć się z serwerem ftp kliknij po prostu 'FTP'na formularzu zamówieniowym. Po pomyślnym przesłaniu plików (lub w trakcie transmisji) wpisz we wskazane okienko formularza nazwę przesyłanego pliku wraz z rozszerzeniem, np. 'mares_ulotka.cdr'. Jeżeli chcesz przesłać kilka plików, zapisze je wszystkie do jednego katalogu, a następnie katalog skompresuj do archiwum np. algorytmem ZIP.
  • Zaznacz sposób odbioru/wysyłki zrealizowanego zamówienia, pamiętając, że w przypadku dyspozycji wysyłki zostaną doliczone koszty wg aktualnie obowiązującego cennika poczty lub firmy kurierskiej.
  • Kliknij przycisk 'Wyślij'

    Przygotowując samodzielnie projekt lub przesyłając materiały w wersji elektronicznej prosimy zwrócić uwagę na ich jakość. Zdjęcia i inne bitmapy powinny być zasadniczo w rozdzielczości 300 dpi, kolory w modelu CMYK, loga zwektoryzowane, a czcionki zamienione na krzywe lub dołączone do projektu. Najwyższą jakość druku osiągniemy jeśli teksty i grafika bedą przygotowane w formacie wektorowym. Preferowanym formatem jest .cdr do wersji 9. W przypadku problemów z samodzielnym przygotowaniem projektu prosimy skorzystać z formularza zapytania lub skontaktować się z nami telefonicznie.

    Przed złożeniem zamówienia na produkty lub usługi różniące się choćby nieznacznie od oferty standardowej lub w niej zupełnie nie ujęte albo w razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy skorzystać z formularza Zadaj pytanie .

    Każde przyjęte zamówienie jest przez nas weryfikowane i potwierdzane e-mailem, czasami także fakturą pro-forma.


  • Płatności

    Od naszych nowych klientów lub klientów niezarejestrowanych albo klientów którzy przekroczyli uzyskany wcześniej odroczony termin płatności o więcej niż 7 dni wymagamy przedpłaty całej kwoty zlecenia w formie przelewu na konto bankowe. Płatności tych należy dokonać na podstawie faktury pro-forma. Przedpłata jest podstawą przyjęcia zlecenia do realizacji, a jego termin biegnie od daty zaksięgowania środków na naszym koncie. Brak uregulowania faktury pro-forma w terminie 7 dni od wystawienia skutkuje automatycznym anulowaniem zamówienia.

    Stałym klientom, po zarejestrowaniu (przesłaniu faksem dokumentów rejestracyjnych firmy takich jak KRS lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej, NIP, Regon), udzielamy indywidualnie ustalanego kredytu i odroczonych terminów płatności.


    Dostawa
    Zamówione usługi lub towary można odbierać z magazynu agencji, lub wysyłamy je na adres zamawiającego. W zależności od masy przesyłki korzystamy z Poczty Polskiej lub z usług firm kurierskich. Wybieramy najekonomiczniejsze rozwiązania pozostawiając ostateczny wybór co do sposobu dostawy zamawiającemu. Wysyłka odbywa się na koszt zamawiajcego.

    Reklamacje Dokładmy wszelkich starań aby realizowane przez nas zamówienia spełniały Państwa oczekiwania. Jeżeli jednak w otrzymanej pracy stwierdzicie Państwo wady, prosimy niezwłocznie skontaktować się z nami, najlepiej przesyłając e-mail z podaniem numeru faktury i opisem stwierdzonej wady. Niezwłocznie skontaktujemy się z Państwem i ustalimy sposób załatwienia reklamacji.
    Prosimy pamiętać, że za wady powstałe w transporcie odpowiada przewoźnik. Jeżli więc stwierdzicie Państwo uszkodzenie opakowania, prosimy żądać od kuriera/dostawcy spisania protokołu, na podstawie którego będzie można dochodzić odszkodowania od firmy kurierskiej lub poczty.
    Wszystkie przesyłki o wartości powyżej 1000 zł brutto wysyłamy ubezpieczone. Przesyłki o niższej wartości ubezpieczamy na żadanie zamawiającego.
    © Media Systems 2004-2008